RU UA

Гарантія та повернення

Меблі по гарантії: як повернути

У меблевому інтернет-магазині «Мебеліс» надається гарантія на товар. Для того, щоб повною мірою скористатися гарантійним зобов'язанням від виробника, необхідно вдатися до послуг фахівця компанії по збірці меблів. Право на користування гарантією втрачається в разі несвоєчасної перевірки цілісності і комплектації товару (через 3 і більше днів після покупки).

У яких випадках гарантія не діє?

Існує певний перелік несправностей, на які заявлені гарантійні зобов'язання не поширюються в таких випадках:

• природного зносу під час експлуатації;

• механічних пошкоджень, нанесених споживачем;

• поломок, пов'язаних з недотриманням правил експлуатації;

• несправності, що виникли внаслідок стихійних лих або природних явищ;

• дефектів, отриманих в результаті недбалого використання виробу під впливом підвищених температур, вологості, запиленості й т.д.

На меблеві вироби, зібрані самостійно, гарантійні зобов'язання не поширюються. Гарантійне обслуговування, встановлене виробником, здійснюється протягом двох місяців з моменту покупки.

Умови обслуговування

При настанні гарантійного випадку, коли поломка виникає не з вини покупця, всі дії, пов'язані з ремонтом або заміною меблів, виробляються за рахунок споживача. Сюди відносяться витрати на транспортування товару на склад продавця або виробника, повторної збірки і т.д. У разі будь-яких питань щодо якості товару, неповної комплектації, слід зв'язатися з менеджером, але не пізніше, ніж у триденний термін.

Як обміняти товар або повернути гроші?

Придбаний товар, згідно з правами споживача, повертається або обмінюється протягом 14 днів у тому випадку, якщо товар залишається абсолютно новим. Це означає, що він не використовувався, всі матеріали залишилися без подряпин, відколів, потертостей, будь-яких інших механічних пошкоджень. Тільки повна схоронність товарного виду меблів, її комплектації, збережена цілісність упаковки, всіх її компонентів, ярликів, інструкції, заводського маркування дають право на повернення або обмін меблів протягом двох тижнів. Обов'язковою умовою при поверненні є наявність товарного чека або накладної. Гроші повертаються виключно за пред'явленням паспорта. Процес повернення може затягнутися на строк до 7 днів, якщо в касі на момент угоди не виявиться потрібної суми.

Поверненню не підлягають

Є категорія товарів, що не підлягають поверненню. Наприклад, меблі, виготовлені за індивідуальними мірками під замовлення покупця, знижений у ціні товар, матраци, які побували у вживанні, упаковка яких не збережена.

6LdsbBEUAAAAAGHxT859fnxrdijCJgjpanxYiws4