RU UA
Безкоштовно з будь-якого телефону
Передзвонити Вам?

Умови експлуатації м`яких меблів

Доставка та збирання меблів

Доставка - это це переміщення (навантаження, перевезення, розвантаження, підйом, транспортне експедирування) меблів з місця придбання до входу в будівлю, воріт приватного будинку або ж під'їзду житлового будинку. Доставка проводиться пристосованими для цих цілей транспортними засобами, відповідно до правил, що діють на кожному виді транспорту. Меблі повинні охоронятися від забруднень і атмосферних опадів!

Збирання м'яких меблів виконується із суворим дотриманням послідовності з'єднання окремих елементів та знімних блоків в готовий виріб.

Меблева фабрика і наш інтернет-магазин не несуть відповідальності за недоліки і дефекти меблевих виробів, що стали наслідком самостійної доставки і самостійного збирання!

Прийом меблів клієнтом

При виборі товару на сайті або в офісі магазину проявляйте обачність щодо розмірів, форми та інших якостей м'яких меблів. Обов'язково перевірте ширину Ваших дверних прорізів, якщо замовлений Вами виріб габаритний. 

При оформленні покупки і при отриманні товару (на складі, в магазині і на дому або доставкою служб перевізника) не нехтуйте перевіркою придбаних меблів на предмет їх комплектності, зовнішніх якісних ознак, роботу механізму трансформації і т.п. Перевірку необхідно здійснювати шляхом візуального огляду всіх предметів, розкриваючи їх упаковку. В першу чергу необхідно звернути увагу на комплектність замовлення, наявність комплектуючої фурнітури, стан оббивного матеріалу, скляних поверхонь і т.д. з метою виявлення видимих ​​дефектів у вигляді великих подряпин, порізів, відколів, вм'ятин, суттєвих відмінностей фактури і (або) відтінків матеріалів у виробах, що складають єдиний набір.

У разі виявлення будь-яких недоліків при отриманні товару, необхідно негайно звернутися до Продавця для їх усунення та подачі рекламації на фабрику. 

Не є недоліком (дефектом) товару наявність в його елементах особливостей, зумовлених стилістичною ідеєю виробника вихідних матеріалів або природним походженням вихідних матеріалів, зокрема: несуттєвих відмінностей фактури і (або) відтінків натуральної шкіри, штучної шкіри, синтетичних оббивних матеріалів і т.д.

На опорних елементах меблів, деталях декору, виготовлених з натуральної деревини, допускаються невеликі здорові сучки і оченята (група дрібних сучків, розкиданих на невеликій ділянці поверхні). Зморшки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень, також не є дефектом. У відповідності зі стандартами виробників допускаються відхилення колірної гами оббивних матеріалів в межах +/- 5%. При цьому зразки оббивних матеріалів не є еталоном фактури і кольору.

Компанія-виробник залишає за собою право внесення конструктивних змін, що не погіршують зовнішній вигляд виробів і їх експлуатаційні якості.

Умови експлуатації м'яких меблів

Термін, протягом якого меблі зберігають красу і справність, значно залежить від умов їх експлуатації і використання їх за функціональним призначенням. Функціональне призначення придбаних меблів - меблі для сидіння і лежання (крісла, стільці, табурети, ліжка, банкетки, пуфи, дивани, диван-ліжка, крісла-ліжка, кушетки, тахти, лави і т.д.).

Використовуйте меблі суворо за функціональним призначенням!

Меблеві вироби чутливі до світла, вологості, сухості, тепла і холоду, перепадів температури. Необхідно уникати тривалого впливу одного або декількох факторів, так як вони викликають прискорене старіння матеріалу оббивки, лакофарбового покриття, покоробленность і деформацію дерев'яних елементів меблів, швидкий знос і корозію металевих покриттів елементів меблів.

Тривалий прямий вплив сонячного світла може призвести до порушення колірних і структурних характеристик окремих ділянок меблів.

Висока і низька температури, а також раптові її перепади, можуть пошкодити меблевий виріб або його частини.

Меблеві вироби не повинні бути розташовані ближче 1 м від джерел тепла, джерел електричного освітлення і мікрохвильових випромінювачів. Температура повітря при експлуатації і (або) зберігання повинна бути в межах +10 "С - + 25 ° С. Тривале перебування під впливом цих факторів або контакт меблевих поверхонь з гарячими предметами (прасками, посудом з окропом) можуть привести до передчасного старіння меблів.

Відносна вологість приміщення, в якому експлуатуються меблі, повинна бути в межах 50% - 70%.

Забороняється утримувати меблі в умовах крайньої вологості (понад 70%) або сухості, а тим більше - їх періодичної зміни.

• Меблі не слід розміщувати біля відкритих природних та штучних водойм, фонтанів, а також не можна допускати, щоб на меблі потрапляли бризки води!

• Ні в якому разі не допускайте впливу на меблеві вироби агресивних рідин (кислот, лугів, масел, розчинників і т.д.) або їх парів!

• Подібні речовини і сполуки є хімічно активними - реакція з ними спричинить негативні наслідки для меблевих виробів.

• При трансформації розкладних механізмів не допускайте перекосу висувних частин!

• Не прикладайте надмірні зусилля при трансформації розкладних механізмів і висувних елементів меблів!

• Не використовуйте миючі (чистячі) засоби, не призначені для догляду за меблями!

Допустимі навантаження:

· На 1,5 / 2-х місні дивани - не більше 2-х осіб в положенні лежачи і 3-х чоловік, в положенні сидячи; на 1-місному дивані - не більше 1-ої людини з розрахунку середньої ваги 75 кг;

· Навантаження на дно білизняного ящика до 10 кг (для зберігання тільки постільних речей);

· На підлокітник - до 20 кг.

Допустимі навантаження на механізми трансформації, що застосовуються в меблів (з розрахунку кількість кг на 1 спальне місце):

· Дельфін - до 90 кг,

· Книжка / Єврокнижка - до 110 кг, на 1 пружину «змійка» - до 20 кг.

Навантаження на вироби меблів повинна розподілятися рівномірно і не перевищувати допустиму норму.  Необхідно дотримуватися правил безпеки при розкладанні і складанні механізмів трансформації диванів, уникати різких ривків і перекосів. Для моделей м'яких меблів, елементом яких є матрац, який перебуває тривалий час в складеному стані (в положенні «диван»), необхідно не рідше 1-го разу на місяць, щоб уникнути усадки матраца, розкладати механізм трансформації (в положення «ліжко») НЕ менш ніж на 8 годин.

Не допускається:

• стрибати, ставати ногами і колінами на м'які елементи і розкладні механізми. Щоб уникнути нещасних випадків і пошкоджень куплених вами меблів не дозволяйте дітям стрибати на диванах і кріслах;

• не можна сідати на підлокітники боковин і спинку м'яких меблів,

• пересувати меблі по підлозі «волоком». Пересувати меблі слід в ненавантаженому стані, піднімаючи від підлоги як мінімум удвох. При переміщенні меблів з місце на місце неприпустимо братися за підлокітники, потрібно тримати тільки за нижню частину каркаса;

• падіння на меблі гострих і твердих предметів;

• використовувати як підставку стаціонарні і відкидні підлокітники;

• виконувати спортивні вправи (перекидання і т.д.);

• сідати або ставати на край м'якого елемента;

• використовувати меблі як крісла-качалки, якщо вони такими не є;

• тертя гострих і ріжучих предметів про оббивку меблів і елементи декору;

• прямого впливу сонячних променів на меблеві вироби.

Меблі не можна ставити біля опалювальних приладів і впритул до сирих стін.

При експлуатації меблів періодично перевіряйте кріплення болтових і гвинтових з'єднань, при необхідності підтягуйте їх. Кріпильні вузли рознімних з'єднань повинні бути щільно затягнуті.

Для видалення пилу оббивку необхідно регулярно обробляти пилососом, використовуючи спеціальні меблеві насадки.
Уникайте потрапляння прямих сонячних променів на оббивну тканину меблів, тим самим можна попередити передчасне вигорання кольору тканини.

 

УМОВИ ГАРАНТІЇ:

1. Термін гарантії від виробника - від 12 місяців до 36 місяців з дня покупки.

2. У разі придбання знижених в ціні меблів, претензії щодо якості і зовнішньому вигляду не приймаються.

3. Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і які виникли з вини фабрики, будуть усунені сервісною службою Компанії.

4. Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а також невідповідність замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.

5. Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів.
Характер дефекту визначає експерт Компанії.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ У РАЗІ:

• закінчення гарантійного терміну

• невиконання умов експлуатації

• при самостійному некваліфікованому складанні виробів

• при порушенні умов зберігання і транспортування

• наявності на виробах механічних пошкоджень

• природного зносу елементів виробів.

• перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації

• нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.)

• нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача

• нанесення шкоди виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т. д.

• наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно, або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це компанією

• нанесення шкоди виробу в результаті внесення змін до його конструкції

• використання виробу в виробничих цілях.

Також гарантія не поширюється на механізми трансформації у випадках:

• пошкодження при транспортуванні;

• пошкодження ламелей;

• неправильному розкладанні, і складанні механізму (порушення інструкції);

• вигину деталей і важелів механізму при підвищеному навантаженні в області підголівника (в результаті сидіння на підголівнику або вставанні на нього);

• установки матраца, товщина якого перевищує ту, яку передбачає конструкцією;

• потрапляння будь-якої постільної білизни в деталі механізму;

• сидіння на повному обсязі розкладеному механізмі;

• при перевищенні максимального навантаження, встановленого для даного типу механізму.

У всіх цих випадках сервісне обслуговування проводиться за рахунок покупця!


ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ:

Безкоштовне і платне сервісне обслуговування здійснюється за письмовою заявою Покупця, відправленому факсом або електронною поштою, обов'язково необхідно докласти фотографії дефекту.

Ремонт проводиться вдома або на фабриці, в залежності від характеру дефекту.

Вивіз і ремонт меблевого виробу або його окремих частин здійснюється після попереднього чищення меблевого покриття і упаковки їх клієнтом. 

Особливості догляду за оббивкою м'яких меблів

6LdsbBEUAAAAAGHxT859fnxrdijCJgjpanxYiws4