RU UA

Умови експлуатації меблів

Що робити, щоб меблі служили довше?

Від правильної і дбайливої ​​експлуатації меблів залежить термін їх служби. Дотримання рекомендацій по догляду за виробом дозволяє на довгий час зберігати йому належний зовнішній вигляд.

Доставка та збирання меблів

Доставка включає в себе не тільки послуги з перевезення меблів, але і з навантаження, розвантаження, підйому, транспортного експедирування. Переміщення виробів здійснюється на спеціальному транспорті, пристосованому до транспортування меблів. Обов'язкова умова доставки - збереження виробу від забруднень, механічних пошкоджень. Послуга по збірці здійснюється професійними майстрами, які суворо дотримуються техніки з'єднання елементів, блоків, комплектуючих виробів. Ні виробник, ні меблевий інтернет-магазин не несуть відповідальності за виниклі дефекти або пошкодження під час самостійної збірки або транспортування меблевого виробу.

Точні виміри

Перш ніж купити товар, який сподобався, необхідно зробити точні виміри, щоб меблі вписувалися у відведений для них простір. Також необхідно враховувати ширину дверних прорізів, в які будуть вноситися меблі після покупки. Це особливо стосується габаритних моделей.

Перевірка меблів клієнтом

Оформляючи покупку і отримуючи товар неважливо яким способом: на складі, в магазині, на дому, у службі доставки, обов'язково перевіряйте комплектацію, наявність зовнішніх дефектів, справність механізмів і т.д. При візуальному огляді слід переконатися, що вся комплектуюча фурнітура є у наявності, стан оббивних матеріалів, скляних, дзеркальних, дерев'яних та інших поверхонь без подряпин, порізів, відколів, вм'ятин і т.д. Звертайте увагу на фактуру і колір декількох виробів з одного набору. Перевіряйте, щоб фурнітура не мала різних форм, якості, відтінків. Якщо якісь з перерахованих неточностей виникають, необхідно їх усунути шляхом звернення до продавця і подачі рекламації на фабрику-виробник.

Не є дефектом

У кожного виробу є ряд особливостей, обумовлених стилістичною ідеєю, які не є дефектом чи недоліком. Наприклад, несуттєві відмінності фактури або оббивних матеріалів, сучки або вічка (безліч дрібних сучків) на дерев'яних елементах, виготовлених з натуральної деревини. Дефектом також не вважають різні зморшки або складки на оббивці м'яких меблів, які можуть виникнути в результаті зняття навантажень з виробу. Є відповідність стандартів виробників, згідно з якою допускаються незначні відхилення колірної гами матеріалу в межах плюс-мінус 5%. Компанія-виробник може вносити якісь конструктивні зміни, які погіршують зовнішній вигляд і якість виробу.

Як зберегти красу і справність виробу?

Хочете, щоб придбані меблі якомога довше залишалися справними й гарними? Дотримуйтесь експлуатаційних умов. Перш за все крісла, стільці, табурети, ліжка, пуфи, дивани, шафи і т.д. повинні використовуватися за прямим функціональним призначенням і не піддаватися надмірним навантаженням. Є ще ряд обмежень:

• не ставте меблі там, де є вплив прямих променів сонячного світла, щоб уникнути вицвітання оббивної тканини;

• не піддавайте виріб дії дуже високих або низьких температур, її перепадів, оскільки це викликає надмірно швидке старіння оббивки, лакофарбового покриття;

• розміщуйте меблі подалі від місць з нестабільною вологістю, внаслідок якої дерев'яні елементи можуть деформуватися, жолобитися, швидко зношуватися, на металевих деталях з'являється корозія;

• передчасно старить меблі і тепловий вплив, уникайте розташування меблів поруч з обігрівачами, камінами, батареями і т.д .;

• ставте виріб подалі від водойм і фонтанів (природних або штучних), не допускаючи попадання бризок;

• не трансформуйте меблі з надмірним зусиллям, не допускайте перекосів, все конструкції повинні розкладатися легко.

Оптимальний режим

Для зберігання або експлуатації меблів необхідно дотримуватися і температурного режиму. Рекомендується дотримуватися температури в + 10-25 С при вологості 50-70%. Якщо показники вологості перевищують або не досягають норми, меблі втрачають належний зовнішній вигляд. Щоб уникнути передчасного зношування меблевих виробів, не слід чистити їх за допомогою агресивних хімічних засобів або їх парів. До них відносяться кислоти, луги, олії, розчинники і т. д. Для догляду за меблями слід використовувати виключно призначені для цього засоби для чищення.

Допустимі навантаження

Існують норми допустимих навантажень, дотримання яких дозволяє вберегти меблі від поломок. Використання півтора-двомісних диванів розраховане в лежачому положенні двома людьми, а в сидячому - трьома, з урахуванням того, що середня вага кожного не перевищує 75 кг. У відсік для зберігання білизни не слід запихати більше 10 кг, а підлокітники навантажувати вагою понад 20 кг.

Особливості механізмів трансформації

Кожен механізм трансформації теж розрахований на певні навантаження. Наприклад, з розрахунку максимально допустимої кількості кілограм на одне спальне місце диван-дельфін можна навантажувати до 90 кг, а книжку або еврокнижку - до 110 кг, на кожну пружину «змійка» - до 20 кг. Все навантаження на диван мало того, що не повинне перевищувати норму, так ще й зобов'язане розподілятися рівномірно. При розкладанні будь-яких механізмів слід уникати ривків, перекосів, недотримання правил безпеки. М'які меблі з положення «диван» необхідно як мінімум раз на місяць розкладати в положення «ліжко» не менше, ніж на 8 годин. Таким чином вдасться уникнути усадки матраца.

Суворо забороняється:

• Стрибати, ставати ногами і колінами на меблі.

• Сідати на підлокітники, боковини, спинки диванів і крісел.

• Рухати меблі, не піднімаючи від підлоги. При переміщенні меблі слід брати за нижню частину каркаса.

• Кидати на меблі гострі предмети, які можуть пошкодити оббивку.

• Виконувати фізичні вправи.

• Не розгойдуватися на меблях.

• Вплив сонцем, побутовими нагрівальними приладами, вогкістю або вологістю.

Час від часу необхідно перевіряти і підкручувати усі кріплення, регулярно пилососити оббивку за допомогою спеціальних насадок.

Гарантійні умови

Виробник дає гарантію на свої вироби, терміном від одного до трьох років з дня покупки. Вона не поширюється на знижений у ціні товар, свідомо куплений з деякими відхиленнями від норми. Сервісна служба компанії усуває виключно ті недоліки, які були виявлені протягом дії гарантійних зобов'язань, і виникли з вини виробника, а не споживача в ході експлуатації. Характер будь-яких дефектів визначається майстром-експертом фабрики. Зовнішній вигляд і наявність комплектуючих слід перевірити відразу. По закінченню трьох днів претензії з цього приводу вже не приймаються. Всі роботи здійснюються за рахунок покупця.

Гарантія не працює

Якщо термін гарантії вичерпаний, то обслуговування не проводиться. Як і тоді, коли нехтували умовами експлуатації, зберігання, що викладені вище. За самостійну збірку і транспортування, які можуть здійснюватися непрофесійно, виробник теж не несе відповідальність. Пошкодження внаслідок природного зносу, стихійних лих, умисних або помилкових дій споживача, які не піддаються гарантійному обслуговуванню зі сторони виробника. Гарантія не працює, якщо всередину виробу потрапляли сторонні предмети, рідини, тварини, комахи, якщо ремонт здійснювався самостійно або іншими приватними ремонтними організаціями, якщо в конструкцію самовільно вносилися зміни і т. д.

Механізми трансформації НЕ обслуговувати по гарантії якщо:

• Пошкоджено ламелі.

• Вигнуті деталі внаслідок неприпустимих навантажень на них.

• Встановлено матрац неналежного розміру.

• Потрапив сторонній предмет в деталі механізму.

• Механізм використовувався не з повною розкладкою.

Умови усунення претензій

Сервісне обслуговування, незалежно від того, безкоштовно чи платно воно здійснюється, вимагає письмової заяви покупця, яку він відправляє факсом або електронною поштою. В такому випадку до листа-претензії необхідно обов'язково додавати фотодоказ дефекту. Клієнт повинен відправляти виріб або конкретні його частини на ремонт в виключно чистому вигляді, упакованим.

6LdsbBEUAAAAAGHxT859fnxrdijCJgjpanxYiws4